বিদ্যালয়ৰ শিক্ষা
শিক্ষাত ৰাষ্ট্ৰীয় নীতি, ১৯৮৬/৯২ ত গ্ৰন্থিবদ্ধ কৰা শিক্ষাৰ সাৰমৰ্ম আৰু ভূমিকা ইয়াৰ প্ৰণয়নৰহোৱাৰ ২৫ বছৰৰ পিছতো প্ৰাসংগিক হৈ আছে। শিক্ষাত ৰাষ্ট্ৰীয় নীতিত কোৱা হৈছেঃ
২০১০ বৰ্ষত দেশখনে এক ঐতিসাহিক ধাৰাবাহিকতাৰ ক্ৰম অৰ্জন কৰে যেতিয়া অনুচ্ছেদ ২১-এ আৰু শিশুৰ বিনামূলীয়া আৰু বাধ্যতামূলক শিক্ষাৰ অধিকাৰ আইন,২০০৯ খন ২০১০ বৰ্ষৰ ১ এপ্ৰিলৰ পৰা কাৰ্যকৰী হয়। প্ৰাথমিক শিক্ষাক সাৰ্বজনীন কৰাৰ ক্ষেত্ৰত আমাৰ দেশৰ সংগ্ৰামত অনুচ্ছেদ ২১-এ আৰু শিক্ষাৰ অধিকাৰ আইন প্ৰৱৰ্তন কৰাটো এক স্মৰণীয় পদক্ষেপ। শিক্ষাৰ অধিকাৰ আইনে বিশ্বাস কৰে যে সমতা, সামাজিক ন্যায় আৰু গণতন্ত্ৰ আৰু এক মানৱীয় সমাজৰ নিৰ্মাণ কেৱল সকলোৰে বাবে সমেত প্ৰাথমিক শিক্ষাৰ উপবন্ধৰ মাধ্যমেৰে অৰ্জিত কৰিব পৰা যায়।
ৰাষ্ট্ৰৰ মানৱীয় ক্ষমতাসমূহৰ সম্পূৰ্ণৰূপে নিয়োজিত কৰিবৰ কাৰণে ন্যায়সংগত গুণগতমানৰ শিক্ষা প্ৰদানৰ দৃষ্টিভংগী অনুযায়ী, বিভাগে নিম্নলিখিত উদ্দেশ্যসমূহ নিৰ্দ্ধাৰণ কৰিছেঃ
উৎসঃ মানৱ সম্পদ উন্নয়ন মন্ত্ৰালয়
প্ৰাথমিক পৰ্যায়ত প্ৰত্যাশিত শিকনৰ ফলাফল
Title | Size | Detail |
---|---|---|
comprehensive_list_of_textbooks_at_elementary_stage_for_the_year_2020_from_ka-sreni_to_class_viii_0.pdf | 1.34 MB |